Клієнтам

ПАСАЖИР МАЄ ПРАВО:

  • Пасажир має право отримувати своєчасну та правдиву інформацію про перелік послуг, що надаються, умови їх надання та маршрут руху.
  • Пасажир має право на безпечне і якісне перевезення.
  • Пасажир має право вимагати від перевізника щодо виконання ним умов договору перевезення.
  • Пасажир має право отримати знижку на квиток, при пред’явленні документа, що підтверджує користування пільгами.
  • Пасажир має право оформити повернення грошових коштів за невикористану поїздку.
  • Якщо замість автобуса, передбаченого розкладом, подається автобус, проїзд на якому дорожчий, пасажири, які придбали квитки до оголошення про це, мають право проїзду за підбаними квитками раніше (без доплати). З моменту оголошення про заміну типу автобуса квитки продаються за встановленим більш високим тарифом з відповідним попередженням пасажирів.
  • Оголошувати цінність багажу при здачі його для перевезення.Сума оголошеної вартості багажу повинна бути визначена пасажиром в національній валюті держави-відправника і вказана в багажній квитанції. Квитанція повинна зберігатися протягом усього часу перевезення і огляду багажу та іншого майна, що належить пасажиру.
  • Пасажир має право вимагати відшкодування заподіяної при здійсненні міжнародного перевезення, шкоди здоров’ю пасажира або пошкодження його багажу.

ПАСАЖИР ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ:

  • Пасажир зобов’язаний з’ясувати всю необхідну і цікаву для нього інформацію до придбання квитка, в тому числі інформацію про: виконання рейсу, точний маршрут, доступний сервіс в автобусі, необхідні документи для перетину кордону і т.д.
  • Пасажир зобов’язаний підтвердити своє бронювання по телефону за 72 години до виїзду. У разі, відсутності підтвердження виїзду, перевізник залишає за собою право продажу місця пасажира без грошової компенсації.
  • Пасажири, які придбали квиток з відкритою датою, повинні забронювати дату від’їзду по телефону або електронній пошті (e-mail) не менше ніж за 14 днів до відправлення. Реєстрація пасажирів здійснюється за наявності вільних місць.
  • Пасажир зобов’язаний здійснити посадку в автобус в пункті відправлення, зазначеному в його квитку.
  • Пасажир повинен з’явитися на посадку не пізніше, ніж за 30 хвилин до відправлення автобуса зазначеного у квитку.
  • На посадці пасажир зобов’язаний пред’явити дійсні проїзні документи: біометричний закордонний паспорт (закордонний паспорт має діючу візу для перетину кордону), документ, що підтверджує право користування пільгами.
  • Пасажир зобов’язаний зайняти місце в автобусі, згідно з інформацією в квитку.
  • Пасажир зобов’язаний зберігати квиток до закінчення поїздки і пред’являти його на вимогу представника перевізника або контролюючих органів.
  • Під час руху пасажир повинен дотримуватися правил поведінки в громадських місцях, не заважати роботі екіпажу, не створювати незручності іншим пасажирам. У разі невиконання зазначених вимог, перевізник залишає за собою право висадити пасажира без відшкодування вартості квитка.
  • Дотримуватися встановлених правил перетину кордону держави, по території якої здійснюється міжнародне перевезення.